JRE 1.4 til AIX
Fra : Tobias K. Tobiasen

Dato : 31-05-02 14:14

Hejs

Findes der en JRE 1.4 til AIX? Lige nu bruger jeg IBM's JRE 1.3. De har
ikke lavet en 1.4 endnu - har de planer om at gøre det?

T2K

Fra : Soeren Dalby

Dato : 04-06-02 21:40

Vi kæmper med samme problem i min virksomhed. Jeg nægter at tro på, at IBM
ikke har en JRE 1.4 klar til en af deres vigtigste platforme, men måske vil
de kun rulle den ud som led i en AIX opdatering.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-06-02 11:38

Tobias K. Tobiasen wrote:

> Hejs
>
> Findes der en JRE 1.4 til AIX? Lige nu bruger jeg IBM's JRE 1.3. De har
> ikke lavet en 1.4 endnu - har de planer om at gøre det?

Hmmm, der kommer ikke en 1.4 til OS/2, men derimod en opdatering til 1.3,
der skulle indeholde det samme som en 1.4. Det er noget som jeg har hørt at
IBM vil gøre med flere af platformene, om det også gælder AIX er ikke til
at sige.

Men ligemeget om den kommer til at hedde 1.4 eller 1.3.x, så kommer der en
opdatering. IBM er bare lidt sløve i betrækket mht deres JRE/JDK's (Især
med fejlrettelser)...hvilket er lidt besynderligt da det jo er denne
virtuelle maskine, der er fundamentet i en stor del af deres strategi.

--

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Linux User # 148303