Ducati GP knallert
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-05-02 14:04

Der er nu et eller andet over røde Duc'er med oplagte Termignoni potter...

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=148076

--
Mikkel

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-05-02 14:54

Fuuooorrccckkk, en MC. V4 med 220hk. Det duer

Men den bliver nok ikke til at betale i DK

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 31-05-02 17:38

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Fuuooorrccckkk, en MC. V4 med 220hk og 145kg. Det duer
>
> Men den bliver nok ikke til at betale i DK

> [...]
Koster præcis det samme i DK som alle andre steder, idet den jo ikke kan
indregistreres, men jeg tror sgu ikke Ducati gider sælge af dem
Mvh
Anders O

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-05-02 18:03

Jeg regnede nu med at de lavede en gadeversion. Det må da bare lige være et
spørgsmål om at montere blinklys og lygter

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 31-05-02 18:18

> [...]
et
> spørgsmål om at montere blinklys og lygter

Ja, og så skal skidtet kunne oveholde diverse miljøkrav

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Steen Schmidt

Dato : 31-05-02 19:50

> Jeg regnede nu med at de lavede en gadeversion. Det må da bare lige være
et
> spørgsmål om at montere blinklys og lygter

Og så servicehæftet: 3 timers check, 6 timers check, 9 timers check, 12
timers check....

Mvh
Steen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-06-02 09:29

Steen Schmidt <sschmidt@nospam.dk> wrote in article
<OBPJ8.13661$N46.588250@news010.worldonline.dk>...
> et
>
> Og så servicehæftet: 3 timers check, 6 timers check, 9 timers check, 12
> timers check....

*LOL*

For ikke at tale om de enorme mængder slicks man skal have på lager, samt
en ny motor hver 14. dag

--
Mikkel