ATT. Armand
Fra : flemsus

Dato : 31-05-02 13:47

Jeg er af vanvare kommet til at smide din kædestramnings guide ud ved skift
af styresystem (OS). Kunne det være jeg kunne få dig til at smide den op
igen. På forhånd tak og
Mvh. Flemming Sørensen

PS det er den hvor du har en makker ved siden af for at se hvordan kæden
opfører sig.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-05-02 15:10

> Jeg er af vanvare kommet til at smide din kædestramnings guide ud ved
skift
> af styresystem (OS). Kunne det være jeg kunne få dig til at smide den op

Det er nok denne du tænker på:
http://www.dmc-org.dk/faq-kade.html

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 31-05-02 15:14

Og hvor er Armand i øvrigt...?

Det er efterhånden temmelig lang tid siden han har været her...

Fra : Niels S.

Dato : 31-05-02 19:10

Henrik Steen Larsen skrev

> Og hvor er Armand i øvrigt...?
>
> Det er efterhånden temmelig lang tid siden han har været her...

Ja jeg har også undret mig, men han har vel blot slidt endnu et tastatur op

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:26

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Henrik Steen Larsen skrev

> Ja jeg har også undret mig, men han har vel blot slidt endnu et
tastatur op

GRILL

--
Armand.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-06-02 23:30

> tastatur op
> >

> GRILL
>
> --
> Armand.

Velkommen tilbage.

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:55

Henrik Steen Larsen <SLEThsl@adslhome.dk> skrev i en

> Velkommen tilbage.

Tak!

Dit eget keyboard må da ryge med dén svarhastighed!

--
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 20-06-02 07:07

Ahhh - det er godt at se du kan endnu Velkommen tilbage/på.