Inkludere HTML kode som ren tekst ?
Fra : - = KG = -

Dato : 31-05-02 13:38

Er stødt på et irriterende problem idag. Jeg viller gerne indsætte noget
lignende dette som ren tekst:

<ren tekst>

Jeg har kigget på <PRE> tagget men det virkede ikke når jeg skrev det
således:

<PRE><ren tekst></PRE>

Hvilken kode skal jeg så have fat i ?

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 31-05-02 14:20

- = KG = - skrev:

> [...]
> noget lignende dette som ren tekst:
>
> <ren tekst>
>
> Jeg har kigget på <PRE> tagget men det virkede ikke når jeg skrev det

Du bruger sikkert Explorer, ikke? Nogle Explorer-versioner forstår ikke
<pre>. Det gør derimod stort set alle andre browsere.

Du kan prøve med følgende:

Her
er
noget
tekst.

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 31-05-02 14:22

Jonas Koch Bentzen skrev:

Rettelse:

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 31-05-02 14:22

- = KG = - wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er stødt på et irriterende problem idag. Jeg viller gerne indsætte noget
> lignende dette som ren tekst:
> Hvilken kode skal jeg så have fat i ?

http://www.html.dk/faq/00008/

- Pædagogiske tutorials på dansk