E-mail som sms...?
Fra : Picasso

Dato : 31-05-02 12:13

Hejsa,

der var på et tidspunkt at man kunne skrive e-mails til mobiltelefonen.

Nu synes jeg bare ikke at det virker mere... er der nogen der har
erfaring med dette og kan oplyse en metode der virker...? Eller lider
denne service også under det nok så omtalte problem med at Teledanmark
og Sonofon har lukket for alt hvad der hedder gratis afsendelse af sms
via nettet?

Håber der er en der sidder med svaret derude

Ps. I anledning af dette spørgsmål vil jeg lige komme med en kommentar
til det med at clubblablab eller hvad den så hed, var billigere end
Telmore... det er det jo ikke i og med at man i følge dette tip skulle
indbetale et vist beløb for at få taletiden ned; altså en styring af
forbruget. Hos Telmore synes jeg det er så nemt for man kan selv
bestemme hvor meget man vil ofre; ergo man styrer helt selv forbruget og
der er som Agnethe oplyste ikke noget der hedder abonnementafgift eller
startsgebyr.

MFG. Picasso

http://www.kandu.dk/

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 31-05-02 23:29

Hej,

> [...]
> denne service også under det nok så omtalte problem med at Teledanmark
> og Sonofon har lukket for alt hvad der hedder gratis afsendelse af sms

Indtil videre er det kun TDC, der har lukket for denne mulghed. Forespurgt
meddeler Sonofon dog, at de har lignende planer.

"Ægte" TDC-kunder (altså ikke Telmore mv.) kan i stedet tilmelde sig
TDC's Beskedrobot. Her får man mulighed for at sende mail til sin
mobiltelefon vha. en adresse af formen beskedsvarnummer@besked-robot.dk.
Det virker ifølge pålidelige kilder aldeles udmærket.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Asboe

Dato : 01-06-02 12:53

Per H. Nielsen skrev i meddelelsen:
<3cf7f93b$0$15500$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

> [...]
>mobiltelefon vha. en adresse af formen beskedsvarnummer@besked-robot.dk.
>Det virker ifølge pålidelige kilder aldeles udmærket.

Jeg har kombineret Beskedservice fra TDC og Telmore med Besked-robot.
Desvære virker det ikke hver gang.

Er der andre som har oplevet ustabilitet på modtagelse af sms via
Besked Robot?

--
Hilsen Asboe