Kosttilskud
Fra : Peter

Dato : 31-05-02 08:57

Hej

Jeg smagte et kosttilskud der hedder "The Shake", som indeholder 0.5 gram
fedt og 30 gram protein, som smager helt fantastisk!

Jeg ved man kan få den i diverse træningscentre til 20 kr pr stk og i en
sportsbutik, som ligger overfor Planetariet.

Ved I hvad denne butik hedder eller evt. et andet sted, hvor det koster
under 20 pr stk?

Hilsen Peter

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 31-05-02 14:16

> [...]
> fedt og 30 gram protein, som smager helt fantastisk!
> Ved I hvad denne butik hedder eller evt. et andet sted, hvor det koster
nej, men i bilka kan man købe "slim fast" og de indenholder næsten det
samme.
og koster 16,95kr. og er nu på tilbud til 9kr.
slanke drikke ( måltidserstatnings drikke ) er det samme som alt det bb'ere
går og drikker. det hedder blot noget andet pga. målgruppen.
"slim fast" kan jeg bedre li i smagen end "the shake", og så findes den i
jorbær.
( det gør shaken også men er tit ikk på lager).

mvh
bo thomsen

Fra : Peter

Dato : 31-05-02 16:57

> nej, men i bilka kan man købe "slim fast" og de indenholder næsten det
> samme.
> og koster 16,95kr. og er nu på tilbud til 9kr.

OK det lyder cool nok.
Hvad er protein- og fedt-indholdet i en Slim-Fast?

Tak for svaret, Peter

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 01-06-02 16:25

> Hvad er protein- og fedt-indholdet i en Slim-Fast?

protein: 13,5g. kulhydrat: 34g. fedt: 2,5g
og så en masse vitaminer og mineraler.

Fra : Peter

Dato : 02-06-02 21:48

"Bo Thomsen, "fjernes_" i email" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

> protein: 13,5g. kulhydrat: 34g. fedt: 2,5g

OK - 13.5g er jo ikke så meget set i forhold til de 30 fra The Shake.

Så vil jeg tillade mig at stille mit oprindelige spørgsmpl igen - nemlig
hvor The Shake kan købes billigt samt hvad styrketræningsbutikken overfor
Planetariet hedder?

Hilsen Peter

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 02-06-02 23:05

> Så vil jeg tillade mig at stille mit oprindelige spørgsmpl igen - nemlig
> hvor The Shake kan købes billigt samt hvad styrketræningsbutikken overfor
> Planetariet hedder?
aner det ikke, og da der heller ikk er andre der har svaret så prøv
spørge på www.motion-online.dk eller www.getbig.dk
det er to møj goe sider mvh
bo

Fra : 0nkel

Dato : 13-06-02 20:07

"Peter" <no_spam@no.where> wrote in message news:<qwvK8.73$d35.2270@news.get2net.dk>...
> "Bo Thomsen, "fjernes_" i email" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

Nupo

Protein 13g Fedt 2g
+
3dl skummet mælk
Protein 10.5 Fedt 0.3

i alt
23.5g protein pr. mix
2.3g fedt pr. mix

Hvis du vil have mere protein kan du hælde 3 extra dl. skummet mælk i
så er du oppe på 34.5g protein pr. mix.

Du kan selvfølgeligt også komme to mål Nupo i.

Nupo koster vist i stor pakning 189,- Jeg mener der er 40 portioner i
en stor pakning.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-06-02 13:45

"Peter" <no_spam@no.where> writes:

> Jeg smagte et kosttilskud der hedder "The Shake", som indeholder 0.5
> gram fedt og 30 gram protein, som smager helt fantastisk!

Hvad får man ud af at spise den slags, og er det noget man indtager
under løb?

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Peter

Dato : 01-06-02 13:47

> Hvad får man ud af at spise den slags, og er det noget man indtager
> under løb?

Tvivler på du har fordel af den under løb, men til styrketræning er det
godt, da muskler opbygges af protein, hvilket disse er rige på.

Hilsen Peter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-06-02 09:17

"Peter" <no_spam@no.where> writes:

> Tvivler på du har fordel af den under løb, men til styrketræning er
> det godt, da muskler opbygges af protein, hvilket disse er rige på.

OK, så er jeg med. Jeg ser tilsyneladende gruppen her gennem
løbe-optik, hvilket så giver anledning til nogle skæve
misforståeler. Takker for det afklarende svar.

-j