Hvordan er det at handle med M and P i Eng~
Fra : Asger Steffensen

Dato : 30-05-02 22:40

Hej,

var der noget med at M & P gik i betalingsstandsning?
Kan man handle med dem nu? Jeg kan se at deres site kører.
Nogen der har friske erfaringer?
Og er der nogen i Kbh's området der evt skal have noget med derovre fra, så
vi kan dele forsendelses omkostningerne?

Mvh
Asger
ZX-10

Fra : Søren Jim

Dato : 30-05-02 22:08

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Og er der nogen i Kbh's området der evt skal have noget med derovre fra,

> vi kan dele forsendelses omkostningerne?

Ifølge dem selv har de ikke været i betalingsstandsning men de er derimod
flyttet, de viste sig at den leje kontrakt de havde
var udløbet og de kunne derfor opsiges uden varsel, men nu har de fundet et
nyt sted i Wales.
de er oppe og køre igen, og jeg har da lige modtage vare fra dem.......

Mvh Søren
" CBR1000F som snart skal på tur til Danmark igen ! "

Fra : RasmusZX9R

Dato : 31-05-02 06:41

> Og er der nogen i Kbh's området der evt skal have noget med derovre
fra, så
> vi kan dele forsendelses omkostningerne?

Hej Asger!
Det skal jeg faktisk.
Jeg ringer lige
Mvh
Rasmus ZXR-C

http://www.kandu.dk/

Fra : TriumfThye

Dato : 31-05-02 07:40

Ja, jeg har nogle friske - og dårlige - erfaringer med M & P!

En betalingsstandsning kender jeg intet til. Ja, man kan handle hos dem nu.

Jeg bestilte en Morgan CarbTune igennem deres site for en måned siden. Der
gik et par dage, så skrev de at der ville være en ekstra måneds leveringstid
på produktet. Jeg blev bedt om at tage stilling til om hvorvidt det var et
problem. Og så skrev de at mit betalingskortnummer ikke var korrekt! Jeg
skrev tilbage at det var et problem med den lange leveringstid og afbestilte
produktet. (I stedet ringede jeg til SayJes Motorcykler, fik en god pris -
bedre end M&P's pris - på en Morgan CarbTune som Jes straks sendte. Jeg
havde den i hånden et par dage efter). For en uge siden opdagede jeg så at
M&P havde trukket prisen på en CarbTune på min private konto! På trods af at
jeg havde afbestilt produktet og på trods af at de havde oplyst mig om at de
ikke havde mit kortnummer!!! Jeg skrev straks med dokumentation for den
tidligere korrespondance - og fik det korte og arrogante svar at jeg fik
leveret det produkt jeg havde bestilt, og at jeg i øvrigt ikke længere kunne
henvende mig ad den korrespondancekanal vi tidligere havde benyttet, men
skulle ringe op telefonisk på et engelsk telefonnummer!

Jeg betragter handlingen som indbrud på min konto og tyveri af mine penge.
Og finder M&P's svar utilstedeligt. Hvis ikke mine penge er tilbage inden
for en uge politianmelder jeg forretningen. Og advarer alle motorcyklister i
alle relevante newsgroups imod M&P's forretningspolitik.

Thye

Fra : Poul B-H

Dato : 31-05-02 08:14

"TriumfThye" <thye@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> for en uge politianmelder jeg forretningen. Og advarer alle motorcyklister
> alle relevante newsgroups imod M&P's forretningspolitik.

Tal med din bank, jeg mener du kan nægte at godkende betalingen, når det
drejer sig om en handel hvor forretningen hæver på kortet uden din
underskrift eller uden at du har tastet din kode ind.

Poul B-H

Fra : Søren Lindholt

Dato : 31-05-02 12:15

Poul B-H <pbekkerh@mail.dk> wrote in article
> Tal med din bank, jeg mener du kan nægte at godkende betalingen, når det
> drejer sig om en handel hvor forretningen hæver på kortet uden din
> underskrift eller uden at du har tastet din kode ind.

Jep, og ved postordrekøb har man fast lovsikret returret, så selvom det er
lidt bøvlet kan man bare returnere sagerne...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 06-07-02 13:40

TriumfThye <thye@adslhome.dk> skrev i en
> [...]
inden
> for en uge politianmelder jeg forretningen.

Gå ganske enkelt ned i din bank og afvis transaktionen!
Det foregår igennem en simpel tro og love-erklæring, og efterfølgende
bliver det M&P's problem at dokumentere at du har fået tilsendt+modtaget
varerne!!

--
Armand.