Uheld på Frederikssundsvej
Fra : Jens T

Dato : 30-05-02 22:35

Hej gruppe

Da jeg var på vej hjem ad Frederikssundsvej ind gennem Brønshøj var de ved
at rydde op efter en tilsyneladende grim ulykke. Noget der lignede resterne
af en CBR 600 lå krøllet sammen på asfalten, og Falck var ved at trække en
bil med smadret front væk. Kunne se ud som om bilisten havde overset mc'en
på vej ud fra en sidevej. Selvom jeg var på rugbrødsmotorcyklen, gøs det
uvilkårligt i mig. Håber at personskaden ikke var så slem, som det kunne se
ud til.... Puha. Når det er varmt og myldretid i København, skal man godtnok
passe på. Der bliver kørt alt for uforsigtigt og hensynsløst, IMHO.

Jens
Bandit 600

Fra : Eddy Folder

Dato : 31-05-02 09:01

Hej Jens

Jeg kom gående forbi om aftenen og fik et nærmere syn på cyklen.. Den slags
giver en en ubehagelig følelse.. Som dig, håber jag at manden overlevede,
men hans MC var helt smadret.. Nu kender jeg heller ikke historien, men at
dømme efter cyklens tilstand, kunne det godt type på at bilisten fra
sidevejen havde overset MC´en...

-Eddy
SV650S´er

Fra : Jens T

Dato : 31-05-02 18:49

> [...]
> men hans MC var helt smadret.. Nu kender jeg heller ikke historien, men at
> dømme efter cyklens tilstand, kunne det godt type på at bilisten fra

En af mine kolleger fortalte i dag, at han så ulykken ske. Heldigvis kunne
køreren rejse sig op og gå ind på fortovet. Det var rart at høre!

Jens