Mirakelmøde
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 30-05-02 21:42

Mirakelmøde, søndag den 9. juni er Jack og Emily Kamere også på Frihedens
Idrætcenter kl.10 og 19
www.kbc.dk

--
Med kærlighilsen fra Børge Højlund Jensen
www.nydheder.subnet.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-02 15:27

Børge Højlund Jensen der bor i Viborg . <b-h-j@oncable.dk> stjal
båndbredde med følgende:

> Mirakelmøde, søndag den 9. juni er Jack og Emily Kamere også på
> Frihedens Idrætcenter kl.10 og 19
> www.kbc.dk

Hvori består så miraklet? Der er måske garanti for godt vejr? Hvis ja,
så vil jeg da straks invitere vennerne til grill-aften.

--
-Jens B.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 31-05-02 15:38

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse
> Børge Højlund Jensen der bor i Viborg . <
Jeg vil ikke mene at det har noget med været at gøre lige her og nu men med
et møde med Jesus.

Hvad mener du med b-h-j@oncable.dk> stjal

Fra : IChThYS

Dato : 31-05-02 18:45

> Børge Højlund Jensen der bor i Viborg . <b-h-j@oncable.dk> stjal
> båndbredde med følgende:

Jeg vil bare skrive lidt imod en holdning, jeg er ked af huserer så meget på
denne nyhedsgruppe.

Jeg synes, det er trist, at vi ikke kan debatere uden at virke som om, at
andre menneskers indlæg og holdninger er fuldstændig tåbelige. At stjæle
båndbredde er det samme som at sige, at indlægget var meningsløst og uden
betydning. Jeg vil slet ikke sige, hvad jeg synes om det, men vil appelere
til, at man viser respekt for andre mennesker ved ikke at nedgøre indlæg.

Er det, jeg har skrevet, nedgørende? Det håber jeg ikke. Det er tænkt som en
generel appel og ikke specielt mod Jens Bruun.

IChThYS

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 31-05-02 21:05

"IChThYS" <ichthys@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg er Ked af at man ikke her må bekendtgøre kristne møder kun nedvurdere
isse møder med komentare om godt vejr.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-02 07:16

IChThYS <ichthys@e-mail.dk> stjal båndbredde med følgende:

[klip]
> [...]
> meningsløst og uden betydning. Jeg vil slet ikke sige, hvad jeg synes
> om det, men vil appelere til, at man viser respekt for andre

_Alle_ mine besvarelser indledes med den sætning. Det er ment som en
joke, du ved en lidt sjov bemærkning, ik'? Humoren har sandelig trange
kår i visse kredse.

--
-Jens B.

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-06-02 10:46

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en
meddelelse news:ad9p1m$o6d$1@news.cybercity.dk...

>Humoren har sandelig trange
> kår i visse kredse.

Humor er en god ting. At bruge humor er en endnu bedre ting!

--
Mojn fra Dres i Tynne
http://www.synnejysk.dk/

Fra : Niels

Dato : 01-06-02 09:29

> [...]

> _Alle_ mine besvarelser indledes med den sætning. Det er ment som en
> joke, du ved en lidt sjov bemærkning, ik'? Humoren har sandelig trange

Det er ikke alle der har været her i så lang tid at de ved det er en måde at
indlede et brev på.. Du kan jo give det lidt tid, eller fremskynde processen
ved at fortælle helt præsis hvordan du indstiller dit newsprogram til at
gøre dette )

Niels

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 01-06-02 22:47

On Sat, 1 Jun 2002 10:28:33 +0200, "Niels" <ikke.til@raadighed> wrote:

> [...]
>ved at fortælle helt præsis hvordan du indstiller dit newsprogram til at

Endnu bedre - indstil news-læseren til følgende sætning:

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> Jesu Kristi Tjener,
Apostel ifølge Kald, ved Guds Villie udtagen til at forkynde Guds
Evangelium
TIL "Niels" <ikke.til@raadighed> helliget i Kristus Jesus, hellige
ifølge Kald tillige med alle dem, der på ethvert Sted påkalde vor
Herres Jesu Kristi, deres og vor Herres Navn:Nåde være med eder og
Fred fra Gud vor Fader og den Herre Jesus Kristus!
SOM ved Helligåndens tilskyndelse skrev:

Med venlig hilsen
Lars Erik Bryld
1 jun AD 2002
Skt. Justinus

Fra : Niels

Dato : 01-06-02 23:15

"Lars Erik Bryld" <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fred fra Gud vor Fader og den Herre Jesus Kristus!
> SOM ved Helligåndens tilskyndelse skrev:

LOL

Niels

Fra : vagn torup

Dato : 04-06-02 08:27

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg ." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:ad62q5$r77$1@sunsite.dk...

> [...]
> www.kbc.dk
>
> --
> Med kærlighilsen fra Børge Højlund Jensen

Annoncer kan med fordel bringes i en anden gruppe. Ellers ender det vel med
at vi skal læse os igennem 250 højmesseprogrammer hver uge.
Vagn

Fra : Niels

Dato : 04-06-02 13:26

"vagn torup" <vagntorup@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Annoncer kan med fordel bringes i en anden gruppe. Ellers ender det vel
med
> at vi skal læse os igennem 250 højmesseprogrammer hver uge.
> Vagn

Sikkert, men læs lige fundatsen igen vagn..

Annoncering og beskrivelse af møder er faktisk i orden.

Niels

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-06-02 15:32

"Niels" <ikke.til@raadighed> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Sikkert, men læs lige fundatsen igen vagn..
>
> Annoncering og beskrivelse af møder
> er faktisk i orden.

Tja, det stod vel i den gamle fundats, men det er jo en af de ting der
blev pillet ud ved revideringen i januar år 2000!

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-052.htm

Fra : Niels

Dato : 04-06-02 16:43

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> skrev i en meddelelse
> "Niels" <ikke.til@raadighed> skrev i en meddelelse
>
> [ ... ]

> Tja, det stod vel i den gamle fundats, men det er jo en af de ting der
> blev pillet ud ved revideringen i januar år 2000!

Hmm, hører det ikke under "kristendomsrelaterede emner" ??

Og da det hverken er køb eller salg kan det heller ikke komme ind under den
klausul..

Niels

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-06-02 17:28

> [...]

> Hmm, hører det ikke under "kristendomsrelaterede emner" ??
>
> Og da det hverken er køb eller salg kan det heller ikke komme

Opslag hører hjemme i opslagsgrupperne, hvis vi nu skal bruge den der
fundats til noget brugbart!!

Vi burde vel egentlig snart have en ny revidering af den der fundats,
for jeg mener absolut at både annoncering af kristne møder, for- og
efter-omtale af dem, foruden opslag om kristne hjemmesider bør være
tillandt i denne gruppe, - men det er det altså faktisk ikke efter
revideringen i 2000

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 04-06-02 18:11

> [...]
> efter-omtale af dem, foruden opslag om kristne hjemmesider bør være
> tillandt i denne gruppe, - men det er det altså faktisk ikke efter

JA, tak

--
Erik L

1 Pet 3 v21 Det vand er et billede på den dåb, som nu frelser jer;