Søger gode råd om "billig" sommerferie i T~
Fra : OleJ

Dato : 30-05-02 21:15

Vi tænker på at købe en flybillet derned, og så klare resten på egen hånd.
Ikke noget med storbyer, men lidt primitiv (billig) ferie ved stranden.
Hvor skal man tage hen? Vi skal være afsted 20/7 - 3/8. Måske en vandretur
nogle dage kunne være spændende...og gerne noget med at dykke eller snorkle!

//Ole&Majbritt

Fra : Peter Holm

Dato : 02-06-02 07:06

jeg må nok desværre fortælle at I er for sent ude. Hvis I ikke allerede har
en flybillet, blir det nok ikke denne sommer I skal til Thailand (med mindre
I er villige til at ofre ca 8000kr på en returbillet.
Billigst i Thailand er fastlandet - øerne er naturligt nok lidt up-price.
Prøv om I kan finde en Chartertur til Hua Hin, og ta så på egen hånd til Koh
Samet, Koh Chang og andre øer i dette område - ikke så dyrt, og lækkert
vand. Dog er det foretrukne snorknlingsted i Thailand vist Koh Panang.
Peter