Mac, windows og det levende søkort
Fra : Niels Bjørn Pedersen

Dato : 30-05-02 21:03

Hej
Jeg kører Virtual PC 4.0 på min nye titanium powerbook - det gør jeg
udelukkende fordi "det levende søkort" udelukkende kan køre under
Windows, men jeg kan alligevel køre søkortet - jeg får 5 fejlmeldinger i
windows, og så sker der ikke mere.
Er der nogen her der har erfaring med noget sligt?

Venlig hilsen
Niels Bjørn Pedersen

Fra : Ben Knudsen

Dato : 31-05-02 08:02

bjorndk@mail.dk writes:
>Er der nogen her der har erfaring med noget sligt?

Det kan skyldtes mange ting. For det første: præcis hvilke fejl kommer
windows med?
Muligvis kan du komme udenom problemet ved at skifte til en anden udgave
af Windows. Jeg tror de fleste er enige i, at win95 er den mest stabile,
så hvis søkortet kan køre på den, ville det måske være et forøg værd. Hos
mig er netbank langt mere stabil under 95 end under 98.

Mvh Ben