Mørke Streger ved tv-out.
Fra : Klitgaard

Dato : 30-05-02 21:14

Hey.

Når jegt kører tv-out gennem mit Geforce 2 Ti har jeg et lille problem. Hvis
der i filmen forekommer en fluoriserende (det er nok ik rigtigt stavet :)
farve som f.eks en stærk rød eller blå kommer der nogle flimrende mørke
streger over farven. Hvad kan det skyldes?

Når farverne er mere dæmpede ser det fint ud. Det skal siges at at det kun
forekommer ved tvout og ikke på alm. kanaler og video.

Jeg bruger TV-tool, men synes jeg har prøvet alle indstillinger. Er det
simpelthen tv-out'et på kortet der er for dårligt eller skal jeg lede
andetsteds?

--
....Klitgaard

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 31-05-02 05:44

Klitgaard wrote:
> [...]
>
> Jeg bruger TV-tool, men synes jeg har prøvet alle indstillinger. Er det
> simpelthen tv-out'et på kortet der er for dårligt eller skal jeg lede

ja, TV-Out på de fleste GeForce kort er virkelig så ringe..

Nvidia har lovet at stramme op på reference kort kravene. (iflg. Tom fra
TomsHardware).

læs det i hans 11 x GeForce Ti4200 sammenligning..

Fra : Klitgaard

Dato : 31-05-02 08:22

"Dennis Jakobsen" <brunis@kolumbus.fi> skrev i en meddelelse

> ja, TV-Out på de fleste GeForce kort er virkelig så ringe..

OK, så er jeg mere rolig.

> læs det i hans 11 x GeForce Ti4200 sammenligning..

Read it - I will do. Takker.

--
....Klitgaard