sprogrejse/england
Fra : sol&sommer

Dato : 30-05-02 20:17

jeg har fundet COLCHESTER ENGLISH STUDY CENTRE i England og har tænkt at
tage på sprogrejse

kendes der andre?
kan det anbefales?
er 40 år og har genopfrisket mit engelsk på aftenskole 2 vintre i træk og
har før været i England og husker det som en god ferie
hilsen JAN

Fra : Jacob Urup Nielsen

Dato : 18-06-02 09:38

Hej Jan,

Jeg kan oplyse, at Colchester English Study Centre er godkendt af
British Council, som regelmæssigt inspicerer sprogskoler i hele
Storbritannien.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker yderligere
oplysninger.

Mvh.

Jacob Urup Nielsen
Information Officer