Hej
Du skal slå x4 fra og kører x2 og sæt rammen til halvdelen af hvad du her så
kører det
Alex
"SoS" <ng@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:XI6Z5.5462$XB.326609@news010.worldonline.dk...
> Hej NG
>
> Er der nogen her der ved hvad hulen der er galt ....
>
> Har et Asus V7700 GeForce 2 GTS 32MB (DDR ram) og det kører smukt i
OpenGL.
> Men (nærmest) alt hvad jeg prøver der kører i Direct 3D kører ad snot :
> Lyden skratter/er forsinket, spillene hakker, ser ud af L . . . eller
> crasher bare. Og en 10-25 fps .... hmmm.
> Titler som Homeworld:Cataclysm, Unreal Tournament og Half-Life har jeg
> testet
> i både OpenGL og D3D. OpenGL: Wroooooom ! D3D : tøf tøf ...
> Så bare kør i OpenGL siger du ! Det er desværre ikke alle spil der
> understøtter OpenGL.
> Unreal (jeg er en stor fan) nægter pure at køre i ogl - det har nu heller
> aldrig været officielt understøttet.
> Jeg har endda prøvet nogle Glide-wrappers - haha sikke en farce ! LoL
>
> Jeg HAR prøvet disse ting :
> Ændre på AGP-Aperture size (bios)
> Pillet ved CPU-PCI bus latency
> AGP1x og AGP2x (Via P6Pro-A5 MoBo understøtter kun 1x og 2x)
> Tjekket for IRQ-konflikter
> Tjekket spændingen til VGA-kortet
> Der ER en IRQ tildelt VGA-kortet (bios)
> I det hele taget har jeg flyttet rundt på *alt* i bios'en tror jeg
> BIOS updateret
> Læst på
www.geforcefaq.com (god side)
> Slået "Concurrent PCI/Host" fra i BIOS - det eneste der har hjulpet lidt.
> Det lader lidt til at PCI-bussen bliver "sultet" til fordel for
AGP-porten.
>
> Versioner :
>
> Unreal 2.25f
> UT 4.36
> Half-Life 1.1.0.1
>
> MoBo : Via 4in1 4.24
> BIOS : Tekram v1.07/Award v4.51PG
> GeForce2 : Detonator 6.31
> PCI128 : 4.05.1207
>
> Specs:
>
> P2-400 @ 400
> 320 MB ram
> 8 GB HD
> Asus V7700 32MB Pure
> Sandberg EP-320X-R netkort
> Tekram Via Apollo PRO (P6Pro-A5 med 82C597 chipset) MoBo
> Creative Labs PCI128 (model CT4700) lydkort
> Brænder
> DVD
>
> Hjælp ?!?!
>
> SoS
>
>
>