Trænings Plan ???
Fra : Master Yoda

Dato : 30-05-02 18:24

Hej Gruppe .

Jeg er lige begyndt i et motions center og har fået styr på hvordan man
bruger Cykler/step maskiner og løbe bånd men nu vil jeg gerne begynde at
vægt træne.

Men hvor kan jeg finde en plan eller et skema der viser hvilke øvelser der
træner hvilke muskler ???

Der er ikke fordi jeg skal bodybuilde men det er for ikke kun at konditions
træne og for ikke at miste interessen for at træne .

er der nogen der har nogle gode ideer til hvor jeg finder noget der kan
hjælpe ????

På forhånd Tak

Kent

Fra : Lille mig

Dato : 30-05-02 19:10

Hejsa.

Det bedste du kan gøre er at spørge en instruktør i dit motionscenter!
Han/hun er nok det bedste sted du kan få råd til lige netop dét du har brug
for.

VH Helle

Fra : Mae

Dato : 31-05-02 08:28

Hey..
De fleste motionscentre har allerede en fortrykt motionsplan...
//Mae

Fra : Lau Saugman Hansen

Dato : 31-05-02 19:13

Denne side er god: