ARGH! Forsikring!!!!!!!!!
Fra : Jimmi

Dato : 30-05-02 16:28

Jeg har lige forhørt mig hos TopDK
Jeg kan købe min foretrukne cykel: Ducati Monster. Og få forsikringen ned på
5600,- pr. år.
Eller jeg kan købe min næstforetrukne cykel (Som økonomisk er mere i min
prisklasse) Suzuki Bandit 600 til 12800,- pr. år i forsikring.

Det hænger da ikke sammen, jeg bliver vanvittig over at forsikringen skal
bestemme hvad jeg skal køre på.

Blot et opkast.

/Jimmi
(Cykelløs lidt endnu)

Fra : John Kramme

Dato : 30-05-02 17:26

"Jimmi" <jimmiSLETVEDSVAR@bangbang.dk> wrote in message
> [...]

> Eller jeg kan købe min næstforetrukne cykel (Som økonomisk er mere i min
> prisklasse) Suzuki Bandit 600 til 12800,- pr. år i forsikring.

Se positivt på det ....du har 7200,- i mere pr. år til at betale afdragene
på Ducati'en med hvis du vælger den, så er den jo snart betalt

Efter min mening skal man, hvis muligt, realisere sine drømme !

John - Priller

Fra : Christian

Dato : 30-05-02 18:34

....og med de penge du sparer på forsikringen på Monsteren har du også bedre
råd til vækstedsregningerne....

Christian

John Kramme <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf652f9$0$14573$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Jimmi

Dato : 30-05-02 19:59

Nå da da, er Ducati så dyr i rep, eller mener du bare at den tit går i
stykker?

/Jimmi

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 30-05-02 21:42

> Nå da da, er Ducati så dyr i rep, eller mener du bare at den tit går i
> stykker?

Tja - nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis det er i Kbh., så har jeg hørt
nogle grimme historier om Haasum mc og en Ducati 900SS.

Fra : Jimmi

Dato : 30-05-02 21:45

> Tja - nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis det er i Kbh., så har jeg hørt
> nogle grimme historier om Haasum mc og en Ducati 900SS.

Ikke godt, det var netop hos Haasum jeg ville kigge mig omkring, det er vist
den eneste Ducati forhandler i området.
Og jep, jeg bor i Kbh.

/Jimmi

Fra : Christian

Dato : 31-05-02 06:40

Jeg har oplevet det samme bare med en Honda CBR 600 årgang 94 (værdi 75.000)
og en Honda VFR 800 årgang 2000 (værdi 160.000).

Som elite-mc'ist koster CBR'eren ca. 7.000 - pr. år og VFR'eren ca. 2.500
kr.

Topdanmarks begrundelse: Da VFR'eren er en nyere cykel, har vi ikke nogen
uheldsstatistik, derfor den billigere pris.

/Christian (som alligevel valgte CBR'eren)