Andet multimedie
bentjuul 3670
Etiket software
Fra : Sune Ravn

Dato : 30-05-02 15:08

Hej

Jeg er på udkig efter et software til fremstilling af etiketter, der
skal bl.a.skal kunne være leve stegkode samt indeholde faresymboler til
kemikalier etiketter.

Er der nogen der har et bud på nogen gode fabrikater?

Mvh

Sune

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-05-02 09:39

"Sune Ravn" <suneravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et bud på nogen gode fabrikater?

Intermec, Intermec og Intermec
Deres Labelshop-serie er rigtig god.
Nu kender jeg ikke omfanget af dig behov, men det er noget
der koster.
Hvis der skal noget autmatik til i form af database-integration
mv. koster det ca. 5000 ex moms.
Den fåes dog i en lille udgave som ikke kan integreres med
databaser - hedder LabelShop Start - som jeg mener koster onkring en
tudse. Hvis man køber en Intermec termoprinter (eksempelvis en
C4 som vi bruger) følger den lille udgave med i kassen, og den er
fin til det du nævner.

Hvis det er alt for voldsomt til dit behov så kan Word og en EAN-font
også bruges

Hvis du evt. giver lidt mere info om projektet kan jeg bedre hjælpe
med at spore dig ind på den rigtige løsning.
--
Peter J

Fra : teekay

Dato : 31-05-02 21:40

http://www.kandu.dk/

Fra : FeZ

Dato : 31-05-02 22:00

"teekay" <teekay.news@kandu.dk> skrev:
> [Ingenting - men mit fine indlæg blev gentaget ]

Ja ?
--
FeZ -aka- Peter J