Kloak afblænding
Fra : Rednex

Dato : 30-05-02 14:20

Hej

Jeg har lavet nyt badeværelse i et nyt rum og skal nu have det gamle revet
ned.

Når jeg fjerne WC'et vil der jo være et hul ned til kloakledningen. Hvordan
skal man afblænde dette??

RedneX

Fra : Calle.

Dato : 30-05-02 14:25

Rednex wrote:
> [...]
> revet ned.
>
> Når jeg fjerne WC'et vil der jo være et hul ned til kloakledningen.

Det må kun udføres af en aut. kloakmester

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Rednex

Dato : 30-05-02 16:01

Det er meget muligt, men det var ikke det jeg spurgte om.

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 30-05-02 17:17

Du skal fjerne røret til nærmeste gren ,
i følge loven

Fra : kim rasmussen

Dato : 30-05-02 17:56

"Rednex" <Noname@noname.dk> wrote in message
> [...]
> ned.
>
> Når jeg fjerne WC'et vil der jo være et hul ned til kloakledningen.

man graver ned til kloarkrøret og blænder det til med en blændprop der kan
fås hos byggemarkederne.
mvh kim bliktud

Fra : S. B. [8000]

Dato : 30-05-02 18:27

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> wrote in message

> [...]
> Hvordan

> man graver ned til kloarkrøret og blænder det til med en blændprop der kan

eller man blænder det af et stykke inde, blander noget beton og murer det
efter.
Husk at sætte en prop i først, ellers kan du risikere at betonet løber
videre ud i kloaksystemet, og det er ikke så smart.

/Søren

Fra : Calle.

Dato : 31-05-02 13:34

S. B. [8000] wrote:
> "kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> wrote in message

> revet

> eller man blænder det af et stykke inde, blander noget beton og murer
> det efter.

Det er lige netop det man ikke må, mam skal ned til forgreningen. Det andet
laver jo en fin hule til rotterne.

--
Automatik Mekaniker
Calle