Leje af campingvogn
Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-02 13:23

Er der nogen der ved hvor man kan leje en campingvogn (Jylland / Fyn)?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-02 13:36

On Thu, 30 May 2002 14:23:27 +0200, Karsten Jensen <k-j@direkte.org>
wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan leje en campingvogn (Jylland / Fyn)?

Du vælger www.jubii.dk og skriver "udlejning+campingvogn" hvorefter
der kommer en hel stribe på skærmen. Her er en i Vejle/Fredericia:
http://www.hd-camping.dk/
--
/Mr. Mogens
http://alfa.tkrath.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-02 18:55

On Tue, 28 May 2002 12:35:31 GMT,
alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk (Mogens Knudsen) wrote:

>Du vælger www.jubii.dk og skriver "udlejning+campingvogn" hvorefter
>der kommer en hel stribe på skærmen. Her er en i Vejle/Fredericia:
>http://www.hd-camping.dk/

Takker.... Det var iøvrigt nogle hamper priser.... Troede ikke det var
så dyrt.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-05-02 22:17

On Thu, 30 May 2002 19:55:04 +0200, Karsten Jensen <k-j@direkte.org>
wrote:

>Takker.... Det var iøvrigt nogle hamper priser.... Troede ikke det var
>så dyrt.

Når man tænker på, hvad en vogn koster i indkøb, er det vel ikke så
galt ? Det er relativt nye vogne, som jeg ser det.
Men jeg ville aldrig gøre det - økonomisk betragtet er det billigere
at leje en vogn eller hytte på en/den campingplads. Så er man også fri
for slæbe rundt på "Den ganzen Mollevitten"...
(og jeg _har_ faktisk camperet ret meget)

--
/Mr. Mogens
http://alfa.tkrath.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-05-02 09:05

On Thu, 30 May 2002 21:17:28 GMT,
> [...]

>Men jeg ville aldrig gøre det - økonomisk betragtet er det billigere
>at leje en vogn eller hytte på en/den campingplads.

Heller ikke jeg, men jeg var blevet lovet jeg kunne låne min fars vogn
i uge 27 - men der er desværre kommet noget i vejen så det kan jeg
ikke. Så derfor synes jeg pludselig det bliver mange penge.... Satser
lidt på en camplet. Campingvognen skal kun bruges til overnatning og
til at spise morgenmad - og telt er udelukket......

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-05-02 12:31

On Fri, 31 May 2002 10:05:17 +0200, Karsten Jensen <k-j@direkte.org>
wrote:

>Satser lidt på en camplet. Campingvognen skal kun bruges til overnatning og
>til at spise morgenmad - og telt er udelukket......

Okay - der er liiige en detalje, jeg har fået at vide. Gælder, hvis
man skal sydpå, hvor man i Tyskland ikke må "pløkke" på P-pladser
langs motorvejene:

En camplet skal "pløkkes", mens en Combi Camp kan "hvile i sig selv" -
den skal blot slå'es på for at kunne anvendes.
Derfor er Combi Camp'en lovlig at anvende dér i Tyskland

--
/Mogens
http://alfa.tkrath.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-05-02 13:25

On Fri, 31 May 2002 11:31:29 GMT,

> [...]
>
>En camplet skal "pløkkes", mens en Combi Camp kan "hvile i sig selv" -
>den skal blot slå'es på for at kunne anvendes.
^^^^^^
Der skal selvfølgelig stå: "...slå'es op...."

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-06-02 19:17

On Fri, 31 May 2002 11:31:29 GMT,
> [...]

>den skal blot slå'es på for at kunne anvendes.
>Derfor er Combi Camp'en lovlig at anvende dér i Tyskland

Takker for info Men den skal stå på en dansk græsplæne )

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org