Yamaha FJ 1100 / 1200
Fra : Peter Rønnehøj Hanse~

Dato : 30-05-02 12:45

Findes der her på nettet anvendelige arbedjshåndbøger til Yamaha FJ 1100
1200.

Jeg har fundet en arbejdsbog til Yamaha V Max som var lagt ind i en acrobat
reader fil, det var alle tiders !!!!!!

Peter

Fra : BL

Dato : 30-05-02 17:17

Har du et link til VMAX arbejdsbog????

Fra : SLP/JM

Dato : 02-06-02 19:45

Jeg ligger inde med en værkstedhåndbog, det er vist nok den originale.
Den er til salg.

Jesper