Morrowind eller SOF 2 ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-05-02 11:25

Jeg er egentligt mest til FPS'ere, men jeg er begyndt at blive en smule
interesseret i Morrowind osse.

Jeg har aldrig rigtigt spillet RPG'ere........Diablo I + II er vel mere
hack'n slash.......hmm....men de par spil, blev jeg ret træt af, med tiden,
da det hele tiden var det samme og det samme, igen og igen.

Hvad mener I, som spiller Morrowind ? Skal jeg holde mig fra det, da jeg
måske alligevel påtager mig noget, som jeg ikke vil kunne finde ud af,
alligevel ? Jeg mener.....hvis det indeholder alle mulige stats, og ting og
sager, man skal holde styr på, samtidigt med, at der konstant er 5-10
vinduer åbne, som man er nødt til at holde øje med, bare for at vide hvad
der foregår i spillet....

SOF 2, ved man jo hvad er ; Shoot'em up, lige ud af landevejen

Ved ikke helt hvorfor, men jeg har en idé om, at Morrowind ligner Thief +
Thief II en smule. Har det noget på sig ? Jeg var meget begejstret for begge
disse spil !

Iøvrigt ; Den collector's edition, som man kan købe Morrowind i.........hvad
indeholder den egentligt ? Vist en bog + noget mere, men hvad er det
nøjagtigt ?

Thomas

Fra : Notahe

Dato : 31-05-02 07:28

Thomas Mouritsen wrote:
> [...]
>
> Iøvrigt ; Den collector's edition, som man kan købe Morrowind
> i.........hvad indeholder den egentligt ? Vist en bog + noget mere,

Prøv noget nyt. Køb Morrowind. Men lad være med at spille det som Diablo
eller FPS.
Lev dig ind i den verden der er i spillet.

Col. Ed. indeholder extra: En bog med skitser, soundtrack CD og en
figur.
Ellers en manual og et kort.

/N

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 31-05-02 08:23

"Notahe" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse

> Prøv noget nyt. Køb Morrowind. Men lad være med at spille det som Diablo
> eller FPS.
> Lev dig ind i den verden der er i spillet.

Stod og læste hvad Morrowind kræver, af ens PC = Pentium 3, 550Mhz.

Jeg har en P3 550, m. 256 MB RAM + et GeForce 256 DDR kort m. 32 MB RAM, så
jeg er lidt nervøs for, om spillet overhovedet vil køre særligt godt, på min
PC, da jeg kun opfylder minimumskravene.

Tror jeg snupper SOF 2 istedetfor. Demoen af det spil, kører helt som det
skal, på min maskine

Thomas

Fra : Claus Plougmann

Dato : 31-05-02 09:57

Stammer du også når du taler?

MVh CP

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 31-05-02 10:14

"Claus Plougmann" <ewarp@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Stammer du også når du taler?

Sunsite fucker op i øjeblikket, derfor kom der 3 posts.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 31-05-02 08:23

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 31-05-02 08:23