Er TDC eneforhandler af LG Goldstar?
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 30-05-02 10:36

Er TDC eneforhandler af LG Goldstar systemapparater? Jeg er træt af at vente
på levering (restordre) og overvejer at handle andet sted.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by mail)

Fra : Henning

Dato : 30-05-02 18:59

Jeps.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-06-02 10:58

"Henning" <maegaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps.

Doh!

Fra : pq

Dato : 10-09-02 07:06

http://www.kandu.dk/

Fra : pathfinder

Dato : 25-07-02 18:43

Jeg kan skaffe div kort

Hvad skal du bruge?

Fra : Flemming Dalager

Dato : 14-09-02 11:15

Ring til Businessphone på 70 154 154

Fra : pq

Dato : 10-09-02 07:16

"Jesper Brogaard" skrev d. 30-05-02 10:36 dette indlæg :
> [...]
vente
> på levering (restordre) og overvejer at handle andet sted.

Jeg kan skaffe div til gdk 162 ,flat pack og 820 eren.
mail til hrxl@sol.dk
mvh peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 10-09-02 21:43

"pq" <pq.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> vente

> Jeg kan skaffe div til gdk 162 ,flat pack og 820 eren.
> mail til hrxl@sol.dk
> mvh peter

> http://www.kandu.dk/

Kan du skaffe LKD 30 telefoner og til hvilken pris ??

Henning

Fra : pq

Dato : 13-09-02 15:10

http://www.kandu.dk/