Tyrkiet eksperten
Fra : news.tele.dk

Dato : 30-05-02 10:00

Hejsa

Vi overvejer at rejse en uge eller to til tyrkiet til august. Vi har
overvejet at købe rejsen igennem Tyrkieteksperten. Men er lidt skeptiske
fordi man har hørt en masse dårligt omkring tyrkiet eksperten. Er der nogle
som har nogle Gode/dårlige erfaringer ?

mvh

Ronni Hansen

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-05-02 12:31

"news.tele.dk" <ronsemand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men er lidt skeptiske fordi man har hørt en masse dårligt
> omkring tyrkiet eksperten. Er der nogle som har nogle

Jeg var med TyrkietEksperten til Alanya i Tyrkiet i marts måned i år.
Alt fungerede som det var lovet. Hotellet levede op til det
beskrevne, - og alt i alt var det meget godt og svarede fuldt ud til
den pris vi havde betalt.

Jeg kan ikke sige noget negativt om hverken bureauet eller dets
personale, hverken i DK eller i Tyrkiet.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-052.htm

Fra : Søren Zoëga

Dato : 30-05-02 13:08

Jeg har rejst foreløbig 3 gange med Tyrkieteksperten og der er både fordele
og ulemper:
1. Rejsen ud og hjem foregår som regel på nogle tossede tider. Vi fløj
til Marmaris i forrige uge.
Vi fløj fra Kastrup torsdag ca. 20.30 og landede i Dalaman kl
01.00 ( tyrkisk tid ) og var på hotellet fredag ca. 03.30,
hjemturen startede efterfølgende torsdag kl 11.45 fra hotellet.
2. Det andet minus er, at flyet er tyrkisk, selve flyet er tip-top (
bedre en premiair hvis det ellers er en målestok ),
men da det har udgangspunkt i tyrkiet flyves gæster hjem før de
flyves derned d.v.s. din uges ferie er typisk 12 timer kortere end med et
rent dansk bureau.
Dette opvejes delvis af, at du kan have dit værelse indtil kort tid
før bussen kører fra hotellet. De timer der med andre bureauer er fra du er
smidt ud
af dit hotelværelse, til bussen kører til lufthavnen er der som
regel ikke meget ved.

Til gengæld synes jeg stadig, at de giver bedre "value for the money" end
andre bureauer - især hvis du vælger en af deres egne (tulipan) hoteller.

God fornøjelse med jeres ferie - uanset hvilket bureau i vælger.

mvh

Søren

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 06-06-02 06:57

Find dig hellere et andet rejseselskab, vi var med dem sidste år, og de har
ikke styr over noget somhelst.
Vi var et selskab ( På Bryllupsrejse ) og der var ikke arangeret en skid, på
trods af at det lovede de (som det stod i deres reklame). Min svoger havde
lejet en knallert, af Tyrkiet Experten, men da han blev stoppet af politiet
og ikke havde sit kørekort med skulle han have en monsterbøde, det er også
ok, men han havde ikke fået en pind at vide om det, og Tyrkiet Experten var
pisse ligeglade.
Det er bare et udpluk af negative ting, fra turen.
Giv hellere de 150 Kr. mere for et bedere selskab, de er givet godt ud.

MVH
Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-06-02 07:54

"Jan.Kristensen" <jk4@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Find dig hellere et andet rejseselskab, vi var med dem sidste år,
> og de har ikke styr over noget somhelst.

Vi var med dem i begyndelsen af marts måned i år, og der var fuld styr
på alt! Vi var i Alanya.

> Vi var et selskab ( På Bryllupsrejse ) og der var ikke arangeret
> en skid, på trods af at det lovede de (som det stod i deres
> reklame).

Havde I bestilt noget bestemt arrangement hjemmefra, som ikke var
arrangeret? Og på hvilken tid af året rejste I? Og hvor i Tyrkiet
rejste I til?

> Min svoger havde lejet en knallert, af Tyrkiet Experten,

Vi lejede en bil gennem Tyrkietseksperten, og fik en utrolig god
vejledning, også om den specielle færdselskultur der hersker i
Tyrkiet, samt en god og grundig orientering om hvilke ting vi skulle
være særlig opmærksomme på.

PS:
Kunne du måske lokkes til at klippe alt det bort du ikke direkte
svarer på, og at placere dit svar under det du svarer på. Læs evt.
mere her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : John K

Dato : 06-06-02 16:28

> [...]
> Det er bare et udpluk af negative ting, fra turen.
> Giv hellere de 150 Kr. mere for et bedere selskab, de er givet godt ud.

Du må meget undskylde, men det kan jeg ærlig talt ikke se er rejsebureauets
ansvar.

Det havde været fin service om de havde informeret jeg om det, men at
klandre dem for det mener jeg ikke er rimeligt, med mindre i havde spurgt
dem ad om det var nødvendigt og de så svarede nej.

Mvh

John K

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 07-06-02 08:53

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> klandre dem for det mener jeg ikke er rimeligt, med mindre i havde spurgt
> dem ad om det var nødvendigt og de så svarede nej.

Hejsa

Sikke da en holding , hvis du ikke spørger skal du ikke forvente at de
fortæller dig de vigtige ting ?

Sgu' da dem der har ekspertisen.

MVH Niels

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-06-02 10:27

> Sikke da en holding , hvis du ikke spørger skal du ikke forvente at de
> fortæller dig de vigtige ting ?
>
> Sgu' da dem der har ekspertisen.

Det er da ikke forbudt at tænke selv - Slet ikke, når man er under fremmede
hillelstrøg.

Per

Fra : John K

Dato : 07-06-02 22:26

> Det er da ikke forbudt at tænke selv - Slet ikke, når man er under
fremmede
> hillelstrøg.

Lige nøjagtig.

Mvh

John K

Fra : John K

Dato : 07-06-02 22:27

> Sikke da en holding , hvis du ikke spørger skal du ikke forvente at de
> fortæller dig de vigtige ting ?

Jeg ser det nærmere som et spørgsmål om at tænke lidt selv.

> Sgu' da dem der har ekspertisen.

Og - derfor kan man så tillade sig at være dum?

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 02-07-02 15:32

> [...]
> overvejet at købe rejsen igennem Tyrkieteksperten. Men er lidt skeptiske
> fordi man har hørt en masse dårligt omkring tyrkiet eksperten. Er der

Jeg har netop (midt i maj) været i Alanya med TE, 3. gang jeg rejser med
dem, og alt var OK, eller over forventninger, efter min mening får man
virkelig value for money...
Go' rejse......