Formular bekraftelse
Fra : Catherine

Dato : 30-05-02 09:35

Hej
Jeg har lavet en formular med oplysning som skal sendes til en e-mail
adresse. Når jeg afprøver den kommer der en standard bekraftelse fra FP. Jeg
ved godt jeg kan peje på en side jeg selv har lavet, men hordan koder jeg
resultaterne ind fra formularen? Kræver der ASP extension?
På forhånd tak
v.h.
Catherine

Fra : Ulrik Friis

Dato : 31-05-02 21:39

"Catherine" <dtp-atelier@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved godt jeg kan peje på en side jeg selv har lavet, men hordan koder jeg
> resultaterne ind fra formularen? Kræver der ASP extension?

Nej, men det kræver FrontPage server extensions på dit webhotel.
Du koder sådan:
Lav din bekræftelsesside i almindelig html. De oplysninger, som din bruger
har tastet ind i formularen får du vist hende sådan: Indsæt => Komponent =>
Bekræftelsesfelt og her skriver du det navn feltet har. Hvis du er i tvivl
om navnet, så højreklikker du på formularfeltet og aflæser navnet.

I værktøjslinien findes en genvej til at indsætte komponenter.

Ulrik