Andet multimedie
bentjuul 3670
Mig og min organisationstrang ;-(
Fra : webjensen

Dato : 30-05-02 07:31

Jeg har gennem længere tid taget en masse digitale billeder af og de er pænt
og nydeligt organiseret i fine mapper med navn og den slags. Men nu har jeg
lige pludselig brugt for at få et samlet overblik -altså en
"indholdsfortegnelse", der består af thumbnails af billeder i ALLE
undermapper. Findes der et smart lille program, der kan klare det?

mvh
webjensen

Fra : Mythos

Dato : 30-05-02 07:42

"webjensen" <webjensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "indholdsfortegnelse", der består af thumbnails af billeder i ALLE
> undermapper. Findes der et smart lille program, der kan klare det?

Jasc Media Center er svaret www.jasc.com

Kim Larsen

Fra : emj

Dato : 30-05-02 07:44

webjensen skrev i <1GjJ8.12647$N46.518518@news010.worldonline.dk>:

>altså en
>"indholdsfortegnelse", der består af thumbnails af billeder i ALLE
>undermapper. Findes der et smart lille program, der kan klare det?

Prøv Jasc AfterShot. Det er genialt til enhver form for arkivering og
Indeksering og præsentation af billeder.
En fuld funktionsdygtig 30 dages version finder du på
http://www.jasc.com/products/aftershot/
Det er desuden meget enkelt at anvende programmet.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 30-05-02 22:27

Hej

Prøv Styr på fotografierne, her indexering og organisering det
vigtigste, og der er også automatisk mapper udfra fotodato, du kan
lave albummer med billederne i den rækkefølge du ønsker. Du kan
søge efter alle billeder der tilhører en kategori eller hvor en
titeltekst indeholder en given teks.

Der laves også thumbnails af alle billeder.

Se mere på http://www.cse-it.dk

Mvh Carsten