Egenskaber for Skærm ??
Fra : Jimmy Ottosen

Dato : 29-05-02 23:21

Hejsa..

Jeg har et MSI G4 Ti-4400 grafikkort og inde i "Egenskaber for Skærm" under
fanen MSI Information, har jeg et felt der hedder AGP Information, men
hvordan sætter jeg kryds i AGP Traffic Enable og 4X ??? Når jeg prøver at
sætte et kryds, blinker feltet bare gråt uden der sker andet??? Har det
noget at sige i performance at der ikke er kryds?? og hvad er SBA Enable,
som står nedenunder, til??

Håber på et par gode svar :)

==============================
Min maskine:
SiS735 - K7S5A Mainboard
Athlon 1400 MHz (kølet med Silent Viking)
512 Mb DDR PC-2100 RAM
MSI G4 Ti-4400 128 Mb DDR
==============================
Jimmy Ottosen
Email: jimmy.ottosen@mail.dk

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 30-05-02 00:38

Jimmy Ottosen wrote:
> [...]
> sætte et kryds, blinker feltet bare gråt uden der sker andet??? Har det
> noget at sige i performance at der ikke er kryds?? og hvad er SBA Enable,

Side Band Adressing.. disse ting slås til og fra i BIOS'en.. hvis de
altså understøttes af bundkortet..

> Håber på et par gode svar :)

håber mit svar var tilfredsstillende..

Dennis