Stik tik strømudtag på BMW R1100RT
Fra : Haurum

Dato : 29-05-02 22:44

Hej

på R1100RT er der et strømudtag i instrumentbrættet og er der nogen der ved
hvor man kan få et løst stik til udtaget?

Jeg kan sikkert købe et originalt BMW men prisen er nok lavere hvis jeg kan
finde et "noname".

M.v.h.
Flemming

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 30-05-02 00:06

In article <3cf54be8$0$7019$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, Haurum wrote:
> [...]
> hvor man kan få et løst stik til udtaget?
>
> Jeg kan sikkert købe et originalt BMW men prisen er nok lavere hvis jeg kan

Jeg har ofte set Hella og John Deere naevnt som producenter af
denne stiktype. Hellas produkter skulle vaere til at finde en
del steder..

--
Soren