Infarød til PC'en
Fra : sleeper

Dato : 29-05-02 22:27

Hej Gruppe

Er der nogen der ved hvor man kan finde en billig IR port til PC'en, så man
kan forbinde den til en mobilos? T-Hansen har én til 350,- men det må da
ku' gøres billigere????

Fra : Jesper KA

Dato : 30-05-02 09:49

"sleeper" <NOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en billig IR port til PC'en, så
man
> kan forbinde den til en mobilos? T-Hansen har én til 350,- men det må da
> ku' gøres billigere????

Det kommer an på hvilket bundkort du har i maskinen .. der findes en lille
IRDA port
til Asus bundkort der koster omkring 150 ,-
Se på www.edbpriser.dk

Regards

Fra : sleeper

Dato : 31-05-02 07:24

Det har jeg desværre ikke på mit bundkort.... (Compaq Presario)

Men ellers tak for tippet :0)