vacumterapi med støvler
Fra : Katka

Dato : 29-05-02 22:10

For nogle år siden kunne man få vacumbehandlinger med nogle specielle
støvler, har jeg hørt. Er der nogle som kender til den behandling og ved
hvor man kan få det . Har du nogle erfaringer med behandlingen vil jeg
gerne høre om det både godt og skidt.

Katka

http://www.kandu.dk/

Fra : Line Illum

Dato : 30-05-02 21:47

Hej Katka.
Jeg prøvede vacuum-støvle-behandlingerne hos min zoneterapeut for 4-5år
siden, og synes ikke, det havde nogen effekt overhovedet. Det skyldes måske,
at terapeuten overhovedet ikke redegjorde for, hvad behandlingen gik ud på
og hvordan den skulle virke???
Har du selv prøvet??
Mange hilsner,
Line.

Fra : jeno

Dato : 16-10-02 11:12

"Line Illum" skrev d. 30-05-02 21:47 dette indlæg :
> [...]
måske,
> at terapeuten overhovedet ikke redegjorde for, hvad behandlingen gik

16.10.02

Hej Katka!

Jeg har også prøvet støvlerne hos min zoneterapeut, i mit tilfælde
p.g.a. væske i benene, jeg syntes det hjælper, jeg ved flere
zonerterapeuter bruger det, så du må forhøre dig rundt omkring.

kh
jeno

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen

Dato : 18-10-02 09:55

"jeno" <jeno.news@kandu.dk> skrev

> [...]
> p.g.a. væske i benene, jeg syntes det hjælper, jeg ved flere
> zonerterapeuter bruger det, så du må forhøre dig rundt omkring.

Når Line ikke syntes behandlingen havde nogen effekt, kunne det jo f.eks.
skyldes, at behandlingen ikke har nogen effekt(!)

Mvh Steen