Aftagning af tank på RF400R?
Fra : Mads Stetter

Dato : 29-05-02 21:36

Hej Alle

Jeg er ved at skille min RF400R lidt ad... men jeg har ikk fået tanken af
endnu...

Er der en nem måde at tage den af så alt benzinnen ikk bare fosser ud? (Der
går vist 3 slanger fra benzinhane op til tanken hvis jeg husker rigtigt!)

Øv at man mangler at betale 25-30 KK i afgift på den! :-/

--
Mvh Mads Stetter
DT125R (For Sale)

Fra : S.G

Dato : 30-05-02 07:51

luk benzin hanen (midt i), øverste slange af (gøres når vælgeren stadig
sidder fast) dvs den der går til benzinpumpen, læsne vælger, fjerne de to
bolte under det foreste af forsædet, evt tage side sidebeklædning af (gøres
ved at tage både side og bag (lygte osv) i et hug (det er lavet til at tage
af samlet det selvom det ikke ser sådan ud), løsne benzinlampe stikket,
trække tanken tilbage og løfte pas på gummifætteren lige ved kronrøret ikek
bliver væk, for så sider din tank ikke ordentlig fast næste gang du kører