t65 - nummer over i telefonbogen?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 29-05-02 20:07

Fra : Martin Heller

Dato : 29-05-02 20:21

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.GSO.4.44.0205292106030.15974-100000@borg.cs.auc.dk...
> Jeg synes manualen til Ericsson T65 er ufattelig sårligt - er jeg den
> eneste? Nå, men i hvert fald har en kammerat ringet til mig, og jeg vil så
> gerne have hans nummer smidt ind i telefonbogen - kan det gøres? Hvis jeg
> finder nummeret i opkaldslisten, så synes jeg ikke lige jeg kan fedte mig
> frem til andre muligheder end "Slet" og "ring op" :-/

Du skal gå ind i telefonbogen og vælge tilføj kontakt. Så indtaster du de
relevante oplysninger. Når du skal indtaste nummeret trykker du på
pil til venstre og vælger "ikke gemte nr.". Så får du en liste, over de
numre,
som ikke er gemt i din telefonbog, og så vælger du din kammerats nr.

Fra : Jan Eliasen

Dato : 30-05-02 09:29

Fra : Martin Heller

Dato : 30-05-02 20:08

> Det var da en omvendt måde... syne sjeg.

Ja, jeg synes heller ikke at det er en optimal måde de har
valgt at gøre det på. Jeg synes ofte at den liste med ikke gemte
numre er så lang at det faktisk bedre kan betale sig at huske
nummeret i hovedet og indtaste det manuelt, frem for at skulle
finde det på den liste.