Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Kamera
Fra : Jacob Olsen

Dato : 29-05-02 20:14

Hejsa.

Håber I kan svare mig på dette spørgsmål..

Jeg har desværre ikke i et stykke tid fulgt med i hvilke kameraér der er
kommet og så videre. Jeg skal bruge et digital kamera, som er forholdsvis
lille, har over 2Mega pixel. Og kan tage ordentlige billeder, det jeg mest
skal fotografere er noget med flyvning, så det er vigtigt at en blå himmel
også er blå på et billede. Billederne skal ikke printes ud.

Dem som jeg umiddelbart tror kan være gode er:
Olympus
Canon
Kodak...

Ved bare ikke hvilke modeller som er gode, så jeg ønsker jeres erfaring..

* Over 2 MegaPixel
* Handy
* Godt billede
* Ca 4000,-
* Mulighed for opgradering mht ram.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 29-05-02 21:53

Hvis du skal tage fotos af fly, så tænk på Minolta f100.
Det har en autofokus, der kan følge et object der bevæger sig. Det er
sædvanligvis svært at få f.eks. et skarpt foto af et landende fly, da men
aldrig rigtig ved, hvor tæt på flyet skal være, for at udfylde billedet
bedst muligt.
Kik ind hos Steve, han har nogle glimrende testfotos fra sub.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Jacob Olsen