3310 i Sønderborg
Fra : Henning

Dato : 29-05-02 19:47

Hej!
Er der nogen der kan unlocke
en 3310 i Sønderborg-området,
jeg skal have det gjort i morgen

- Henning

Fra : Bent Eriksen

Dato : 30-05-02 06:56

"Henning" <het@rosetechnology.dk> skrev i en meddelelse
news:cdd402d1.0205291047.44cfb3@posting.google.com...
> Hej!
> Er der nogen der kan unlocke
> en 3310 i Sønderborg-området,
> jeg skal have det gjort i morgen
>
> - Henning

Hej

Dit spørgsmål hører ikke hjemme i denne nyhedsgruppe,
prøv istedet dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
da al handel hører til markedsgrupperne

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 31-05-02 05:52

hej
jeg kan i nr. nebel eller i randers pris 50 kr
Mvh Thomas
----
http://www.sitecenter.dk/simlaasen
stedet hvor der unlockes mobilos FRA KUN 20 kr. også nyt softvare ring
60610961
---

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-05-02 07:12

Thomas!

Du ser, at Bent så fint beder Henning om at bruge
news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock - men du ignorerer dette,
og skal lige komme med dit standard-indlæg ENDNU en gang? Hvorfor tror
du der er specielle regler for dig?

Jeg har ikke kommenteret din spamming længe, (da det også virker som
om du har hold _lidt_ igen), men du begynder det at tage form endnu
engang - er du ikke flink at lade være med at blive ved med det?

Vi ser også annoncering i news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
(som godt nok ER til handel) igen og igen - men der er nu begrænsning
på hvor mange genopslag der er acceptable. Den normale på kvote på 2
ER vidst overskredet?

>Genopslag af samme indlæg bør begrænses. Som vejledning bør der gå
>mindst en uge mellem hvert genopslag, og der bør højst være to
>genopslag.

(Fra
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock)

FUT: news:dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Henning

Dato : 31-05-02 20:54

1) Jeg har fået klaret den 3310 af en i
Sønderborg

2) Jeg har før set de venlige bemærkninger
om at bruge dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
Problemet er bare at gruppen ikke findes når jeg
anvender http://groups.google.com som newsreader.
any hint?

- Henning

Fra : Bent Eriksen

Dato : 31-05-02 21:12

> 2) Jeg har før set de venlige bemærkninger
> om at bruge dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
> Problemet er bare at gruppen ikke findes når jeg
> [...]

Hej
Brug nyhedsserveren news.inet.tele.dk
Hvis det er muligt?

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-05-02 21:31

Henning skrev:

>2) Jeg har før set de venlige bemærkninger
>om at bruge dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
>Problemet er bare at gruppen ikke findes når jeg
> [...]

Jeg har skrevet til Google og bedt dem oprette gruppen...

venligst,
Lasse Hedegaard