Delay ?!
Fra : Lasse Madsen

Dato : 29-05-02 19:28

Hej ...

Jeg vil gerne have nogle ting til at ske lidt tid efter hinanden hvor der
bare "brændes død tid" imellem tiden ... hvordan kan man lave en pause på
feks 1 sek eller 1 min ?

m.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Carsten Jessen

Dato : 29-05-02 19:44

Hej Lasse
Du kan bruge "Sleep" API, men vær opmærksom på at den tråd dit program kører
i stopper fuldstændigt, dvs. hvis du bruger længere pauser vil brugeren
muligvis opfatte det som om dit program "hænger".

Mvh Carsten

Fra : Lasse Madsen

Dato : 29-05-02 19:46

>Du kan bruge "Sleep" API, men vær opmærksom på at den tråd dit program
kører
Det er nok et dumt spørgsmål men hvordan kalder jeg denne kommando ...

m.v.h
Lasse madsen

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 31-05-02 19:34

Lasse Madsen skrev:
> Det er nok et dumt spørgsmål men hvordan kalder jeg denne kommando ...

Den kode du selv har fundet ser fin nok ud, men hvis du vil bruge Sleep,
skal du indsætte følgende linie øverst i formens kode:

Private Declare Sub Sleep Lib "kernel32" Alias "Sleep" (ByVal dwMilliseconds
As Long)

.... og så f.eks. skrive Sleep 5000 ('pauserer' i 5 sekunder), der hvor du
vil have forsinkelsen.

Mvh. Bjarke

Fra : Lasse Madsen

Dato : 29-05-02 19:55

Hej karsten !

Jeg fandt et stykke kode som var helt iorden

<
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=4049&lng
WId=1 >

men mange tak for hjælpen !