Re: læder-beklædning
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 29-05-02 16:38

Davs
Lidt sent , men dog ikke mindre velment:
Sort er altid "pænt", og passer da til de fleste farver.
Og er sort ikke mere barsk! - Og det er let at holde.
Jeg har i sidste måned købt en hos Motorhjørnet i Viborg.
Kr. 1.600,- der er forstærkninger v/albuer og skuldre og plade
i ryggen - og som en overraskelse er der indflettet reflekser ved
albue, skulder og ryg, det opdagede jeg en aften.
Aftageligt inderfor og halskrave, og med lynlås til senere indkøb
af bukser i samme model. Jo, det er varmt, sort tiltrækker varme,
men sikkerhed først, ikke sandt?
M.V.H.
Per 'Aspera Ad Astra
Sven Møller Jensen

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-05-02 18:28

> Sort er altid "pænt", og passer da til de fleste farver.

Den gamle Henry Ford sagde jo at alle farver er pæne, så længe de bare er
sorte. Og således kunne de allerførste Ford T kun fås i sort. Om dette er en
skrøne skal jeg lade være usagt, men sådan lyder historien i hvert fald.

Mvh
Freddy
SV 650 S (lakeret i en flot, klassisk, tidløs sort)

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 30-05-02 20:16

> [...]
en
> skrøne skal jeg lade være usagt, men sådan lyder historien i hvert fald.

Den er god nok, ford T blev kun produceret i sort.

Mvh
Kristoffer

Fra : Claus Rolsted

Dato : 02-06-02 21:08

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> skrøne skal jeg lade være usagt, men sådan lyder historien i hvert fald.

Jep, han sagde, at Ford model T kan fås i alle farver - sålænge den bare er
sort

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort