Andet multimedie
bentjuul 3670
Tændstikmænd i Matrix stil - hvor?
Fra : Peter | Paintbox

Dato : 29-05-02 14:55

Jeg så på et tidspunkt et lille program, der viste små tændstikmænd hoppe
rundt på skærmen i bedste Matrix-stil, men har desværre glemt adressen.

Siger det nogen noget - i så fald, hvor kan man finde den?

Venligst
Peter

Fra : Esben

Dato : 29-05-02 21:50

http://www.people.fas.harvard.edu/~pyang/flash/xiaoxiao/xiao08.swf
http://www.sfdt.com/flash/Fights/

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 30-05-02 07:47

in article ad3eti$bms$1@sunsite.dk, Esben at sordiahp@hotmail.com wrote on
29/05/02 22:49:

> "Peter | Paintbox" <peter@paintbox.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.people.fas.harvard.edu/~pyang/flash/xiaoxiao/xiao08.swf
> http://www.sfdt.com/flash/Fights/

Tak!

Fra : Vulling

Dato : 30-05-02 06:59

Hej
Prøv denne jave, du kan "drille" den med at trække i den med musen mm.
Desuden kan du selv bygge nye og afprøve dem.
http://www.sodaplay.com/index.htm

Vulling

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B91AAA61.7112%peter@paintbox.dk...