Internetkort over sverige?
Fra : Christian Liljedahl

Dato : 29-05-02 14:25

I Danmark har vi krak, kms og mange andre hvor man kan se kort via nettet.

Jeg har brug for at kigge lidt på et sted *uden* for de større byer i
Sverige.

Findes der svenske paralleller til de danske kortudbydere?

(Stedet er Skuggebo ved Rusken Sjö nær Värnamo.)

Med venlig hilsen
Christian Liljedahl

Fra : Søren R

Dato : 29-05-02 14:47

"Christian Liljedahl" <chrlilje@kfumscout.dk.dk> wrote in message
> [...]
> Sverige.
>
> Findes der svenske paralleller til de danske kortudbydere?
>
> (Stedet er Skuggebo ved Rusken Sjö nær Värnamo.)

Check www.mapquest.com

Jeg har f.eks. fundet skuggebo her: http://makeashorterlink.com/?S49F234F

God fornøjelse

Fra : Christian Liljedahl

Dato : 29-05-02 16:53

> Jeg har f.eks. fundet skuggebo her: http://makeashorterlink.com/?S49F234F

Sejt.

Takker mange gange.

Mvh Christian Liljedahl

Fra : Mark Beaumont

Dato : 29-05-02 14:42

Christian Liljedahl <chrlilje@kfumscout.dk.dk> skrev:

> I Danmark har vi krak, kms og mange andre hvor man kan se kort via
> nettet.
> Findes der svenske paralleller til de danske kortudbydere?

http://www.gulasidorna.com

Vh Mark

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 30-05-02 21:00

> [...]
> Sverige.
>
> Findes der svenske paralleller til de danske kortudbydere?
>
> (Stedet er Skuggebo ved Rusken Sjö nær Värnamo.)

KMS's afdeling i Sverige er:

http://www.lantmateriet.se/