Vampire Potter...?
Fra : Lars Nielsen

Dato : 29-05-02 13:48

Vampire Potter fra DavidSilverSpares i england... - Not Road Legal...
Er der nogen som kender disse??? -
Positive / negative ting om dem???

RadioMan

Fra : Jens Lyck

Dato : 30-05-02 21:46

Vampire er en rustfri racerserie fra BSM (Holland ?)

De ser godt ud på min Guzzi Le Mans - synes jeg

Lyden er flot, men lige (u)lovlig høj for sarte politiører, så jeg har
et par folkevognsfløjter liggende i værkstedet til at montere i
forrørene når jeg skal i synshallen af og til........

Du skal regne med at dyse kraftigt om, for der er gennemtræk i potten
!

/Jens