Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Daytona grafikkort serie - ris+ros
Fra : blaaberg@image.dk

Dato : 10-12-00 16:17

Hej gruppe!

Hvad mener I om Palits Daytona grafikkort serie - ris+ros.
Jeg har til dato anvendt Daytona TNT m64/32MB, som jeg syntes virker fint,
med et rimeligt klart 2D billede samt god 3D ydelse til prisen.
Daytona er jo et prisbilligt mærke, så det er spændende om det giver ekstra
god valuta for pengene.

Venlig hilsen Jan Jensen

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 10-12-00 18:15

On Sun, 10 Dec 2000 16:17:19 +0100, <blaaberg@image.dk> wrote:

> [...]
>med et rimeligt klart 2D billede samt god 3D ydelse til prisen.
>Daytona er jo et prisbilligt mærke, så det er spændende om det giver ekstra

Tjaaeh, jeg havde deres S3 Trio3D i ca. ½ time, så røg det ud igen...
Men det var jo også med S3-chip

2D-billedet stod mildest talt af h****** til i forhold til mit Rage
Pro (jo, det er længe siden...), så selv om jeg virkeligt manglede et
PCI-slot, endte det med et ISA-netkort...

MVH

Thomas A. Frederiksen

Fjern no fra mail, så virker den.

Fra : Barney

Dato : 10-12-00 19:08

Hej
Jeg har et Daytona GForce 256 32 sdr.
og det kører da godt, men kan godt se det mangler "Noget(DDR)"
Når man spiller quake eller Unreal.
Men ellers et rimeligt Kort.....
<

Barney