slettet indlæg-hvem bestemmer?
Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-05-02 12:10

Hvem bestemmer hvilke indlæg der skal slettes?
Jeg mener her er stadig nogen fra marts- april , hvorimod nogen fra maj
allerede er " væk"
Da jeg er ny i Nyhedsgrupper ved jeg ikke helt hvordan det fungerer.
Heidi

Fra : Alexander Køpke

Dato : 29-05-02 12:38

"Heidi Jensen" <cft3669@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> allerede er " væk"
> Da jeg er ny i Nyhedsgrupper ved jeg ikke helt hvordan det fungerer.

Det er din ISPs nyhedsgruppeadministrator, der har sat nogle filtre op på
serveren. Disse filtre kontrollerer, hvad der sker dvs. hvor lang tid
beskeder skal være tilgænglige, hvor mange beskeder der må være i en tråd
før den bliver afkortet.

Dertil kommer også dit nyhedsgruppeprogram, som har nogle indstillinger, der
også filtrere nogle ting. Det er standard, men man kan naturligvis ændre
disse indstillinger eller bruger andre programmer.

AK