løn
Fra : Thomas

Dato : 29-05-02 11:39

hvor meget får en aerobic instruktør i løn?

besynderligt spørgsmål tænker i sikkert, men jeg skal lige vide prislejet
inden jeg ansætter en til mit center.

Undskyld hvis indlægget er placeret i forkert gruppe.

Thomas
www.bikenet.dk

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 29-05-02 12:41

"Thomas" <ku744@kursus.viborhs.dk> skrev i en meddelelse
> hvor meget får en aerobic instruktør i løn?

216 kr i timen = undervisningslektion á 45 min + forberedelsestid
( vist nok regnet til 15-20 min)

> besynderligt spørgsmål tænker i sikkert, men jeg skal lige vide
prislejet
> inden jeg ansætter en til mit center.

Den opgivne løn er for aftenskole undervisere - ved ikke om
lønniveauet er anderledes i centre og evt om dagen ( tænker på
fast arbejde med fast ugentlig timetal året rundt)

> Undskyld hvis indlægget er placeret i forkert gruppe.

Smiler og bærer over.

Kærlige hilsner
J¤mfruen, der selv har undervist i mange år

Fra : Thomas

Dato : 29-05-02 13:00

Takker for det hurtige svar. ;0)