Selskabsskat i Sverige & Holland
Fra : Steffan Søndermark

Dato : 08-02-01 22:51

Hej

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med at svare på.

Hvor høj er selskabsskatten i henholdsvis Sverige og Holland?

Jeg håber virkeligt at nogen kan give mig svar på spørgsmålene, eller evt.
links til steder hvor I mener jeg kan få hjælp.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 09-02-01 03:35

Med skam må jeg sige, at Holland ved jeg ikke - sidst jeg så det, var de
højere end Danmark.

Sverige er derimod kommet ned på 28% mod vores 30% men ærligt talt - hvis
ikke du forventer at tjene milliarder er de par procent vel ikke vigtige.

Derimod kan jeg oplyse, at sociale bidrag for ansatte er væsenligt lavere i
Danmark end i Tyskland, Sverige m.fl.

Vores a-kasse er også billigere end i Sverige.

Mvh

Jørgen Elsted Madsen

Fra : Sadolin

Dato : 23-04-03 21:01