Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
RiDATA CF RAM og Canon A40?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 29-05-02 10:13

Hejsa

Ville bare lige høre, om der er nogle der har haft problemmer med RiDATA's
CF RAM sammen med Canon (skal bruges det i et A40). Har selv før brugt
Apacer i mit A20 uden problemmer, men læste jo så, at RiDATA skulle være
lidt hurtigere, så hvorfor ikke købe det i stedet for, nu når man skal have
et ekstra

mvh Frank

Fra : MOA

Dato : 29-05-02 13:12

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Apacer i mit A20 uden problemmer, men læste jo så, at RiDATA skulle være
> lidt hurtigere, så hvorfor ikke købe det i stedet for, nu når man skal

Det kommer lidt an på hvilken størrelse kort du har tænkt dig at købe. Du
skal passe lidt på hvis du køber kort større end 128mb da de store kort
(256mb og 512mb) kun kommer i 20X speed hastigheder. Ingen af de førnævnte
kort virkede i mit coolpix 885. Omvendt har jeg ingen problemer med det
128mb 16X speed kort jeg har nu (også Ridata).

MOA

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 29-05-02 14:09

Jeg skal have et 128 Mb. Kommer de kun i 16x, eller skal man også passe på,
at man ikke får fat i et 20x her?

mvh Frank

Fra : MOA

Dato : 29-05-02 14:14

Så vidt jeg ved kommer de kun i 16X speed, men du må hellere forhøre dig
inden du køber (det står helt tydeligt på pakken)

MOA