Nogen der har prøvet XJ 600 og Bandit 600?
Fra : Jimmi

Dato : 29-05-02 10:18

Jeg har kørt Yamaha XJ600N, og ved hvordan den føles og accellerere.
Nu overvejer jeg kraftigt at købe en Bandit fra '96, men jeg har absolut
ingen erfaringer med maskinen.

Er der nogen der har lidt erfaringer de kunne tænke sig at øse ud af???
Evt. i forhold til XJ'eren.

Den har jo liiige et par heste mere, er det noget der kan mærkes, og hvor
ligger trækket?
Hvordan er køreegenskaberne?
Er der andet jeg bør vide?

Mvh
Jimmi
(Måske Bandit ejer om en 14 dages tid.)

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 29-05-02 20:07

"Jimmi" <jimmiSLETVEDSVAR@bangbang.dk> writes:

> Er der nogen der har lidt erfaringer de kunne tænke sig at øse ud af???
> Evt. i forhold til XJ'eren.
Jeg selv haft en XJ600 fra 1986, dvs. pre-diversion og slet ikke sammenlignelig
med Diversionen. Derudover har jeg prøvet et par Diversioner, og er nu den
lykkelige ejer af en Bandit 600 fra 1998. Jeg er enormt glad for Banditten, da den
er noget mere frisk (for sportslig vil nok være at strække den) end Yamaha'en.
Men prøv selv nogle stykker inden du køber, du vil blive overrasket over hvor
forskelligt den samme model kan føles.

På det rent udseende mæssige kan der jo heller ikke være meget tvivl: Bandit
eller blød hat?

Mht. Kåbe eller ikke, er det meget et spørgsmål om smag. Jeg kørte det første års
tid på min uden kåbe, og monterede derefter den "originale" TCP halvkåbe. Nu er
Banditten langt mere langtturs venlig, men som sagt, det er meget afhængigt af
den personlige smag og kørselsmønster.

> Hvordan er køreegenskaberne?
Den er meget let at styre og dreje, og føler sig perfekt hjemme på de små veje på
landet.

> Er der andet jeg bør vide?
Der er mange Banditter til salg (forstå det hvem der kan), så du kan tillade dig at
være meget kritisk.

> (Måske Bandit ejer om en 14 dages tid.)
kom nu, ikke for at logge: du tør ikke....

/Uffe
Bandit 600 + a smile a mile wide

Fra : Jimmi

Dato : 29-05-02 23:43

Perfekt, takker for den gode beskrivelse!
Jeg tror lige jeg smutter ud og prøver en hulens masse banditter i de
nærmeste par dage.

Og ,jo jeg gør, nu gør jeg det, ha

Jimmi
(Der er lidt tættere på at købe Bandit)

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 29-05-02 21:14

"Jimmi" <jimmiSLETVEDSVAR@bangbang.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Evt. i forhold til XJ'eren.
>
> Den har jo liiige et par heste mere, er det noget der kan mærkes, og hvor

Se i den tråd der hedder råd om Suzuki 600 Bandit fra 14-05-2002. Som på
trods af at han ikke kan regne

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen...........Som på trods af at han ikke kan regne har

Fra : Jimmi

Dato : 29-05-02 23:48

> Se i den tråd der hedder råd om Suzuki 600 Bandit fra 14-05-2002. Som på
> trods af at han ikke kan regne

Den havde jeg lige misset, tak for tippet

/Jimmi

Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-05-02 21:46

> [...]
> Evt. i forhold til XJ'eren.
>
> Den har jo liiige et par heste mere, er det noget der kan mærkes, og hvor

Banditten er væsentlig kvikkere, og har udmærkede køreegenskaber til
hverdagsbrug. Men tag da ud og prøv den.

Asger
ZX-10

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-05-02 22:57

> [...]
> Evt. i forhold til XJ'eren.
>
> Den har jo liiige et par heste mere, er det noget der kan mærkes, og hvor

Ta' en Bandit, det ville jeg gøre hvis jeg skulle købe i dag, havde jeg bare
'lidt' ekstra at gøre godt med blev det en 1200 Bandit

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jimmi

Dato : 29-05-02 23:50

> Ta' en Bandit, det ville jeg gøre hvis jeg skulle købe i dag, havde jeg
bare
> 'lidt' ekstra at gøre godt med blev det en 1200 Bandit

Uhhh, så snakker vi økonomi, jeg er blevet lidt tosset med Yamaha's Bulldog,
men der er way out of my league, præcist som en 1200 bandit er det

/Jimmi

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 30-05-02 18:38

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message
[cut]

> Ta' en Bandit, det ville jeg gøre hvis jeg skulle købe i dag, havde jeg
bare
> 'lidt' ekstra at gøre godt med blev det en 1200 Bandit

Det kan også vaaaarmt anbefales!

Bundtræk som en bryggerhest!

Mvh Steen, GSF1200N Bandit