T-shirts til MacØstjylland -
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 29-05-02 10:19

Hej gruppe

ikke lige et mac edb problem det her, men:

Er der nogen af jer mac folk som arbejder med fremstilling af t-shirts
med tryk?

Kan godt finde et firma, men hvis der er nogle mac folk der kan gøre
det, foretrækker
vi det i MacØstjylland.

Så kan du løse opgaven?
Modtager jeg gerne en mail fra dig.

Eller kender du et firma "der bruger mac" der kan?

Vi vil starte med 100 stk.

Tak for jeres hjælp.

obs.
Mac Netværk?
findes der en oversigt med firmaer som anvender mac i deres firma?
Måske kunne vi hjælpe hinnanden indenfor "familien" med et netværk af
mac firmaer/personer.

Hvor listen skal være er ikke noget problem.
Vi i MacØstjylland kan modtage info og holde listen ajourført,
evt. andre - med en bedre "placering" ?

Med venlig hilsen
Flemming Elimar Jensen, MacØstjylland

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-05-02 12:22

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> [...]
> mac firmaer/personer.
>
> Hvor listen skal være er ikke noget problem.
> Vi i MacØstjylland kan modtage info og holde listen ajourført,

I MacBruger fik vi lavet nogle t-shirts hos et firma i Store Kongens
Gade i København, som laver den slags proff. Jeg kan ikke huske prisen,
men de kostede en anelse mere end 100,00 pr. stk, men kvaliteten er
kanon. Vi tog den dyreste kvalitet, da ingen gider gå med en forvasket
klud. Min har været vasket en 50 gange og er stadig pæn.

Jeg har brugt min til arrangementer i fx. Apple regi samt til messer med
computerstuff. I får fin respons.

Vi fik dem lavet i sorte i diverse størrelser (flest store) med en hvid
tekst midt på mellem hagen og brystet. Der står MacBruger og nedenunder
www.macbruger.dk - skrevet med Apple Garamond.

Til MacBrugers workshop ses de tit på medlemmerne.
--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am