Nye iconer
Fra : Winston Smith

Dato : 29-05-02 09:43

Jeg har en opgave hvor jeg skal lave en JInternalFrame om til en
JFrame, sp den eksistere uafhængig af MDI-framen. Til det havde jeg
tænkt at placere et ekstra icon ved siden af minimer, maksimer, close
ikonerne. Er det muligt i Java

Rune

Fra : Jesper Linvald

Dato : 08-06-02 15:59

http://www.javaworld.com/javaworld/javaqa/1999-09/01-qa-coffeecup.html
....viser hvorledes :)
Jesper

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 08-06-02 23:37

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Jesper Linvald"
<jespers@2night.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and
I had to correct this gibberish:

>http://www.javaworld.com/javaworld/javaqa/1999-09/01-qa-coffeecup.html
>...viser hvorledes :)

Jeg tror ikke helt det var hvad han havde tænkt sig.

(og til spørgeren: Jeg tror ikke det er muligt i Java, uden at rode
med noget JNI) - Ellers skal du nok til at rode med et frame som ikke
er decorated (virker kun fra 1.4 og op) og så lave alle 4 knapper
selv.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 24899896
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity