Honda BB prise ok?
Fra : assassin

Dato : 29-05-02 06:39

Jeg har kig på en honda bb til 150kkr den har gået 39kkm, er det en fair
pris, forudsat at cyklen er pæn/velholdt?

Fra : assassin

Dato : 29-05-02 09:14

Hvordan ser den ud ifht. den første?

'99 31kkm, 162kkr

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-05-02 15:28

Hvis det er en '99 model så har den lidt større baglygte, det er vist den
eneste synlige udvendige ændring, udover farven. Jo, så er der selvfølgelig
redesign af bremsegreb for bedre aerodynamik, som stoplyset ikke blinker ved
topfart
Derudover fik den insprøjtning i '99.

--
Mvh.