Outlook 2000 med XP
Fra : Poul Holst Jensen

Dato : 29-05-02 08:55

Jeg kan ikke få mit Outlook 2000 til at virke efter jeg har
installeret Windows XP. Jeg har læst indlægget om at lade maskinen stå
i 10 min. dog ikke afprøvet det, den fremkommer med en meddelelse om
at genindstallere Office-2000, hvilket er gjort uden resultat. Hvad er
der galt ? En har ladet mig vide at det skal gøres i omvendt
rækkefølge altså først installere Windows XP og derefter Office-2000.
De øvrige Office programmer virker upåklageligt. Kan nogen hjælpe ?
Mvh.
Phj.

Fra : Søren Blom

Dato : 29-05-02 16:06

"Poul Holst Jensen (slet HCC3Y)" <phj@HCC3Ytdcadsl.dk> skrev
> [...]
> der galt ? En har ladet mig vide at det skal gøres i omvendt
> rækkefølge altså først installere Windows XP og derefter Office-2000.

Hvad er det du har gjort?

Har du opdrageret fra en tidligere Windows til Windows XP?

Hvis jeg var dig, ville jeg formatere harddisken og så begynde med at lægge
Windows XP ind og så bagefter installere dine programmer.

Det du tidligere har læst om Outlook 2000 der ikke vil starte op, lyder som
noget jeg har skrevet, men det er i en noget anden sammenhæng. Så prøv at
begynd forfra på din maskine.

--
Søren Blom
soren@blom.dk