Hvilket grafikkort med TV-out anbefales
Fra : Egon Jensen

Dato : 29-05-02 06:15

Hejsa

Jeg har tænkt mig at anskaffe et grafikkort med TV-out.
Men det er da lidt en jungle at finde ud af, og derfor søger jeg
lidt gode råd her i gruppen.

Jeg spiller lidt Quake3, Unreal osv. - så 3d er et krav.
Men vil også gerne kunne smide lidt DVD-output afsted til mit TV.

Min maskine:
Pentium 3 - 866 MHz
256 MB ram
Og lige nu med et TNT2 uden tv-out
Tror kun min AGP kan klare 2x, men er ikke sikker.

Tv'et er et ældre Philips, men der er da et stik til s-vhs.

Hvilket kort vil kunne klare dette job.
Havde regnet med en pris på 1.000 - 1.500,-

--
Venlig hilsen
Egon Jensen

Fra : Ronni

Dato : 29-05-02 08:01

Helt klart et separat Hollywood+ kort (MPEG kort). Så slipper man for en
masse opsætningsbøvl hver gang man vil se film.

/Ronni

Fra : JRS

Dato : 29-05-02 10:38

"Ronni" <Ronni@Danfoss.com> skrev i en meddelelse
> Helt klart et separat Hollywood+ kort (MPEG kort). Så slipper man for en
> masse opsætningsbøvl hver gang man vil se film.
>
> /Ronni

Ja det vil jo ikke gi særligt meget 3D performance ?
Og masse opsætningsbøvl ? Mit G400 sætter jeg op når jeg instalerer og så
finder den ellers ud af resten selv ..

MVH
JRS