Debitel og Nokia 3310
Fra : Kenneth

Dato : 29-05-02 01:16

Er der nogen der har købt en Nokia 3310 fra en af Debitels forhandlere til
kr. 99,- ? Grunden til at jeg spørger er hvordan de reagere hvis man vil
købe en 3310 til denne pris.

Reklamen som kører for tiden på TV reklamere jo med i tale at man kan købe
en af de 2 viste telefoner for kr. 99,- men billedet siger noget andet,
nemlig 3310 til kr. 299,- og en Ericsson A2628 til kr. 99,-

Det er vel umuligt her som forbruger at gennemskue om der er tale om en tryk
eller talefejl.

Kenneth

Fra : Skydesign.dk

Dato : 29-05-02 18:22

> Reklamen som kører for tiden på TV reklamere jo med i tale at man kan købe
> en af de 2 viste telefoner for kr. 99,- men billedet siger noget andet,
> nemlig 3310 til kr. 299,- og en Ericsson A2628 til kr. 99,-

Ja, man kan købe en af telefonerne (Ericsson'en) til 99 kr. mens den anden
(Nokia'en) koster 299 kr.
Jeg har ikke set den pågældende reklame men mon ikke det er som jeg har skrevet
herover og det er dig der har misforstået det??

En 3310'er til 99 kr. kan i øvrigt købes hos wanna-save.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : Kenneth

Dato : 30-05-02 00:33

"Skydesign.dk" <sky@skateonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skrevet
> herover og det er dig der har misforstået det??

Nu har jeg set reklamen flere gange, og der bliver sagt "Køb en af disse
telefoner til 99 kroner", men der står på skærmen at 3310 koster 299 kroner.

Jeg har ikke misforstået noget svjh

Har desværre ikke mulighed for at grabbe bille og lyd og så lægge den op i
dk.binaer, ellers havde jeg sgu gjort det.

Kenneth

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-05-02 15:41

> Nu har jeg set reklamen flere gange, og der bliver sagt "Køb en af disse
> telefoner til 99 kroner", men der står på skærmen at 3310 koster 299 kroner.
>
> Jeg har ikke misforstået noget svjh

Jeg prøver lige at forklare mig igen.
De siger du kan købe en af telefonerne til 99 kr. Den ene telefon de snakker om
er en Ericsson. På samme tid er der et andet tilbud, på en Nokia, denne koster
299 kr., det siger de ikke men det står der på skærmen.

De har altså ikke decideret løjet ved at sige at du kan købe den ene telefon til
99 kr. idet du faktsik kan købe den ene af de 2 telefoner, nemlig en Ericsson
til 99 kr.

Hmm... det blev en endnu mere rodet forkalring end den første jeg kom med. Fik
du den??

Vil i øvrigt stadig henvise til wannasave der sælger 3310'eren til 99 kr.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-05-02 19:07

Michael Kjærsgård skrev:

>Vil i øvrigt stadig henvise til wannasave der sælger 3310'eren til 99 kr.

www.tele-k.dk sælger den billigere (kig på abonnementerne, det er her
den store forskel ligger).

venligst,
Lasse Hedegaard